“Brand Manager” je gamechanger pro naše poradce
11. 04. 2023

“Brand Manager” je gamechanger pro naše poradce

“Brand Manager” je gamechanger pro naše poradce, říká Marek Slouk, obchodní ředitel z broker poolu Chytrý Honza, který se zároveň podílí na rozvoji interních aplikací.

Když koncem loňského roku posílil broker pool Chytrý Honza své marketingové oddělení, jednalo se o strategicky plánovaný krok s cílem poskytnout profesionální marketingovou podporu, určenou vázaným finančním zprostředkovatelům. Tato služba dostala název Brand manager a byla spuštěna počátkem tohoto roku.

Marek Slouk, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Chytrý Honza
Marek Slouk, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Chytrý Honza

 “Budování osobní značky je klíčem, jak si udržet stávající klienty, zároveň získávat i ty nové. Samozřejmě je to také nástroj pro rozšiřování si svého týmu. Kdo není vidět na internetu a sociálních sítích, ten jakoby nebyl,” říká v úvodu rozhovoru Marek Slouk z Chytrého Honzy.

Z čeho jste vycházeli, když jste Brand managera vyvíjeli?

Základní filozofií Chytrého Honzy je reagovat na aktuální trendy, na základě nichž jsme schopni neustále zlepšovat poskytované služby. O tom například svědčí řada našich online aplikací jako je e-Šanon, Asset management či Finanční plán.

Dnešní svět je založen na dynamice, což jednoznačně platí také pro odvětví marketingu. Tedy schopnost nabídnout zajímavá témata a rychle je zpracovat do atraktivní formy jako je například infografika nebo animace. Jedině tak je dnes možné úspěšně bojovat o přízeň a pozornost klientů. O získání pozornosti se však snažíme všichni napříč různými obory. A právě proto sázíme v Chytrém Honzovi na koncept Brand manager. Už po krátké době se ukazuje, že jdeme správným směrem.

Co všechno Brand manager umí?

Brand manager je tvořen týmem marketingových odborníků a je rozdělen na standardní a progresivní služby. V rámci standardních služeb se jedná o obdobný servis, který poskytuje běžná marketingová agentura. Jedná se o videoprodukci, grafické služby, tiskové služby či copywriting. Potřebuje-li poradce poradit s obsahem na webu či vytisknout vizitky, jsme mu plně k dispozici.

U té progresivní složky se ještě zastavme.

S jednotlivými poradci řešíme jejich osobní značku a snažíme se ji rozvíjet. Nastavujeme individuální marketingový plán, aby měl každý poradce k dispozici obsah na míru v pravidelné časové relaci. Jedná se o tvorbu infografiky, textových statusů na sociální sítě, tvorba a korekce článků na osobní web, nastavení placené reklamy a tak podobně. Jedna z hlavních myšlenek naší koncepce také spočívá v propojení jednotlivců do jedné komunity. 

Finanční poradce má tedy k dispozici marketingové nástroje, je více vidět a mnohem lépe rozvíjí svou obchodní a náborovou činnost.

Přesně tak. Záleží na každém finančním poradci individuálně jakou strategii zvolí a co hodlá v rámci své činnosti momentálně posílit. Tedy jestli se chce více zaměřit na nové obchodní příležitosti, případně zda-li má jako prioritu rozšířit vlastní tým o nové kolegy. Aktuálně vnímáme, že právě náborová složka je více žádanou složkou v rámci využití Brand manažera. V tomto smyslu jsme schopni nabídnout několik strategií, které se přímo náborem na sociálních sítích zabývají. 

Jaké máte dosavadní výsledky?

Celý letošní rok zasvětíme zavádění celého konceptu mezi jednotlivé poradce. Tedy žádná  současná data prozatím nejsou podrobena analýze. Klíčová je pro nás pozitivní zpětná vazba od našich poradců, kteří Brand managera využívají. Ti nejvíce oceňují, že se jim rozšířila základna sledovatelů na sociálních sítích, což se následně projevilo na nárůstu produkce plynoucí z těchto promo aktivit. Současné výsledky hodnotím velmi pozitivně. Úvodní obavy našich obchodních partnerů, že na to nebudou mít čas nebo že si s tímto konceptem nebudou vědět rady, tak velmi rychle vzaly za své.

Co bystáte dál do budoucna?

Prozradím jen to, že nyní cílíme na videoprodukci, tedy abychom byli schopni natáčet profesionální videa, a to jak pro veřejnost, tak zároveň pro naši interní síť. V tomto směru také hledáme platformu, kde budeme tato videa průběžně publikovat. Tato aktivita je momentálně již v procesu a všichni v týmu se těšíme, že se opět posuneme o krok kupředu.

VyplňteVyberteVyřešeno!