„S leady dostáváme více než jen kontakt na zájemce o hypotéku“
11. 06. 2021

„S leady dostáváme více než jen kontakt na zájemce o hypotéku“

říká Josef Lebeda, partner a CEO společnosti Bydlíme snadno.

Josef Lebeda (uprostřed) spolu s jeho týmem ze společnosti Bydlíme snadno
Josef Lebeda (uprostřed) spolu s jeho týmem ze společnosti Bydlíme snadno

Společnost Bydlíme snadno Matěje Kunce a Josefa Lebedy vstoupila do Chytrého Honzy teprve před dvěma lety. Ovoce ze vzájemné spolupráce však začala sklízet již záhy. Pánové se prezentují jasnou vizí a promyšlenou strategií, a netají se ani poměrně přísnými nároky na své poradce. Právě tento přístup se však vyplácí a Bydlíme snadno má v portfoliu již řadu spokojených klientů, kterým mimo jiné pomáhá s vyhledáním nemovitosti ke koupi, přes proces rekonstrukce nebo dokonce výstavby, až po samotné zabydlení a finanční služby s bydlením spojené. Není tedy divu, že klíčovým nástrojem, jak získat nové kontakty nejen pro uzavírání hypoték, je právě leadový byznys Chytrého Honzy.

Chytrý Honza spustil leadový byznys na hypotéky v březnu tohoto roku. Jak tento nástroj hodnotíte ze svého pohledu?

Naše společnost uzavřela jen v květnu smlouvy na hypotéčních úvěrech v řádech vyšších desítek milionů korun, což je pro osmičlenný tým lidí skutečně dobrý výkon. Řadu zajímavých kontaktů jsme získali právě prostřednictvím leadů. Získaná jména si buď sami navoláváme, nebo využíváme call centrum Chytrého Honzy.

Jakou úspěšnost u takto získaných leadů máte?

Aktuálně je to 30 %. Tím, že dostaneme kontakt, který aktivně hypotéku poptává, máme první podmínku splněnu. Tou druhou je dobře připravená podoba telefonátu a jeho jasná struktura.

Řada manažerů využívá leady jako motivační podporu svých poradců, nebo dokonce benefit pro nové rekruty, kteří mohou do firem přijít bez větších zkušeností nebo vlastních databází a leady jim v počátcích usnadní práci …

Určitě to zmíněný účel plní. My to máme nastaveno malinko odlišně a do velké personální expanze se nehrneme. Preferujeme kvalitní tým poradců, kteří pracují s klientem od prvopočátku a jsou mu oporou v každé fází jeho finančního rozhodnutí, ideálně na dlouhá léta.

Jsou tedy hypotéční leady jakousi branou ke klientům?

Rozhodně. Často se nám stane, že voláme člověku, který si podal žádost o zajištění hypotéky, a díky spolupráci zjistíme, že poptává mnohem více služeb, které jsme mu díky šíři našeho servisu schopni nabídnout. S hypotéčními leady tak získáváme často klienta s mnohem větším potenciálem.

Zmínil jste, co všechno můžete klientovi ve finančních službách nabídnout. Portfolio vašich služeb je však mnohem širší. Co všechno tedy vaše společnost zajišťuje?

Náš kompletní servis zahrnuje pomoc při nákupu nemovitosti, přes veškerou agendu s tím spojenou, až po služby finančního rázu nebo pronájem a prodej. Zastoupení klienta při nákupu nemovitosti ve skutečnosti znamená vyhledání jím specifikované nemovitosti, nebo případně vhodného pozemku pro výstavbu, zastřešení výstavby nebo rekonstrukce, prověření technického stavu a dokumentace, řízení procesu při samotném nákupu nemovitosti, kompletní právní servis, spolupráci s úřady, vyřízení hypotéky, pojištění, i následný případný pronájem, pokud se jedná o investiční nemovitost. Vstoupit do tohoto procesu můžeme na kterékoliv úrovni, což je pro klienta velká výhoda. Samozřejmě preferujeme, když procházíme s klientem celý proces od samotného počátku. Stojíme vždy na straně kupujícího, dá se říci „proti“ realitním kancelářím. Proto je pro nás důležité si tento přístup zachovat a i nadále si v něm udržovat jakousi autonomii. V tomto ohledu je pro nás spolupráce s Chytrým Honzou ideální.

VyplňteVyberteVyřešeno!