Ve třetím ročníku Ceny pokroku, soutěži o nejlepší inovativní produkty v bankovnictví a pojišťovnictví, zvítězily Česká spořitelna a pojišťovna Maxima. Cenu publika získala pojišťovna AXA Assistance. ČTK o tom informovala společnost Chytrý Honza, která soutěž pořádá
Letošního ročníku se zúčastnilo 29 projektů, které přihlásily instituce napříč celým finančním sektorem. Ty do soutěže nominovaly produkt, službu, technické řešení nebo aplikaci, které považují za nejvíce inovativní. Jedinou podmínkou k přihlášení byl vznik inovace v uplynulém období jednoho roku a její funkčnost pro veřejnost v roce 2017.
K hodnocení jednotlivých projektů přizval Chytrý Honza odbornou porotu složenou ze specialistů na finanční trh, ekonomických novinářů a odborníků na marketing či informační technologie.
Cenu v kategorii pojišťovnictví získala Maxima za pojištění, které nabízí nadstandardní léčebnou péči poskytovanou po telefonu nebo prostřednictvím videohovoru. Doktoři mohou klientům vysvětlit obsah lékařských zpráv či konzultovat užívání léků. Konzultanti a lékaři jsou k dispozici 24 hodin denně, o víkendech i svátcích.
Cenu v kategorii baknovnictví získala Česká spořitelna za web pujckabezpapiru.cz, který umožňuje získat půjčku během několika minut i těm, jež nejsou jejími klienty. Celý proces lze projít bez prodlev, samostatně, a to až po čerpání prostředků přímo na účet klienta. K dispozici je online a telefonická podpora.
Cenu publika získala AXA Assistance za digitální asistenční kartu Your Pass. Ta slouží k uložení asistenční kartičky k cestovnímu pojištění do smartphonu a obsahuje všechny informace o sjednané pojistce, důležité kontakty a odkazy.