„Po Covidu se klienti začali mnohem více zajímat o analytická data, které jsme jim začali poskytovat. Na prvním místě je dnes produkt, poskytovatel je až sekundární. To ocení menší hráči na trhu pojišťoven.” říká Marek Slouk, obchodní ředitel z broker poolu Chytrý Honza, který porovnává sjednává 180 produktů od 75 institucí.
Pro agenturu EMA Data se Marek Slouk vyjádřil k trendu spotřebitelského chování současných klientů v pojišťovnictví, které se za poslední roky výrazně změnilo. „Dnešní klient má na prvním místě produkt a zároveň se tolik nezajímá o značku. V období Covidu se všichni začali všichni trávit mnohem více času na internetu a zjišťovat si zevrubnější data. Tento trend se zachoval do současnosti. To je příležitost především pro méně známé pojišťovny, které díky tomu získávají nové klienty. Naši konzultanti pracují se souhrnnými daty a na základě srovnávačů vybírají nejvhodnější řešení od všech poskytovatelů na jednom místě. To pak přináší prostor pro nové partnery, kterým fandíme,“ doplnil Marek Slouk.