Honza v číslech

přes 500 000 spokojených
zákazníků
téměř 2 000
finančních
produktů
v nabídce
přes 1 700
specialistů
po celé ČR
193 partnerů
bank, pojišťoven,
investičních společností
a jiných
7 let na trhu

Kdo jsme a co umíme

Jsme první český e-shop s financemi. Z pohodlí domova můžete objednat drtivou většinu produktů těch nejvýznamnějších bank a pojišťoven. Navíc s jistotou, že máte opravu to nejlepší. Náš online srovnávač pracuje s více než 2 000 nabídek od 193 společností.

Specializujeme se především na český trh, kterému rozumíme a dokážeme dobře chápat potřeby vás - našich klientů. Víme, který běžný účet je bez poplatků, kde bezpečně zhodnotit své úspory či která hypotéka má nejnižší úroky.

Bojujeme s tradičně anonymním prostředím financí. K dispozici jsou vám operátoři na telefonu a také naši poradci, se kterými se můžete kdykoli potkat osobně. Od roku 2015 lze zaklepat na dveře některé z našich Chytrých adres po celé České republice, dát si s námi dobrou kávu a nechat si dobře poradit.

Lidé na svém místě

Jiří Paták
CEO

Jiří Paták je hlavou i duší Honzova týmu a stará se o běh celé společnosti. Je nadšený z každé fungující inovace a jeho vize posouvají Chytrého Honzu i celý finanční trh kupředu. Když zrovna nepracuje, plánuje další dobrodružné cesty po celém světě.

Jan Steinbauer
ředitel obchodní sítě

V roce 2014 jsme získali nejen obchodní síť Bonnet, ale také opravdového profesionála, který se v ní stará o věškerý byznys. Jeho pracovní i životní zkušenosti jsou inspirací pro všechny okolo. Ve volném čase se věnuje rodině a zdokonalování svého ducha i těla.

Miroslava Vápeníková
ředitelka marketingu

Mirka je naše marketingová guru. Potěšíte jí správně zacílenou a úspěšnou kampaní, zajímavou knížkou nebo lahví dobrého vína. Je otevřena všem bláznivým nápadům a ideální den pro ní začíná i končí dobrou náladou a úsměvem.

Tomáš Čáp
manažer online prodeje

Tomáš k nám nastoupil začátkem roku 2016 a jeho doménou je online svět, ve kterém je jako ryba ve vodě. Má rád výzvy a baví ho, že v Honzovi se snažíme být vždy o krok před ostatními. Volný čas nejraději tráví s přáteli, ideálně na pláži nebo na horách.

Daniel Horňák
projektový manažer - Honzův klient

V Honzovi chytře propojuje online a offline byznys v jeden funkční model s názvem Honzův klient. Čerpá ze svých dlouholetých zkušeností a na co sáhne, to šlape jako hodinky. Máme u něj podezření na akutní workoholismus.

Alena Pantáková
projektový manažer - Chytrá adresa

Alča u nás působí od roku 2012 a má velkou zásluhu na neustále rostoucím počtu našich kontaktních míst, tzv. Chytrých adres. Ve volném čase se ráda zúčastní jakékoli akce s dobrou společností.

František Bostl
hlavní ekonom, manažer investičních produktů

Franta je náš machr přes investice. Ví přesně, kam vložit peníze, aby se dobře zhodnotily. Své znalosti a tipy si ale nenechává jen pro sebe - jeho tým radí všem klientům Chytrého Honzy. Rád tráví čas se svým mopsem nebo s kamarády na golfu. Nejčastěji ho ale nejdete odpočívat u dobrého filmu nebo s knížkou.

Jitka Kratochvílová
manažerka úvěrových produktů

Široko daleko nenajdete většího odborníka na úvěrové produkty. Jitka je v oboru řadu let a neustále nás překvapuje svými zkušenostmi. Únavu zahání na vodě i ve vodě.

Markéta Bláhová
manažerka pojistných produktů

14 let v oboru pojišťovnictví a finančního poradenství mluví za vše. Markéta toho má na svých bedrech ale mnohem více, napříkad komunikaci s ČNB či projekt Poradce 2020. Doma má dva malé syny, kterým ráda věnuje svůj volný čas.

Matěj Hlaváč
manažer podpory prodeje

Matěj má na starosti především Tým supportu, který zabezpečuje podporu klientům i našim poradcům. Klade si nemalé cíle (100% spokojenost) a je rád, když někdo dokáže ocenit i dílčí úspěchny. Ve volném čase na zadku rozhodně nesedí, rád cestuje a poznává zajímavá místa.

Petra Drzková
CFO

Kdo drží v Chytrém Honzovi kasu? Petra je člověk, který výstražně zvedne prst, když se nám, například na marketingu, podaří hodně utrácet. Díky jejímu úsměvu ale vždy rádi náklady osekáme na polovinu. Musíme si dávat pozor, Petra ráda hraje volejbal, umí parádně zasmečovat argumenty a dobře vyblokovat zbytečné náklady. Co na ní tedy platí? Povídá se, že dobré jídlo, ale pššt. ;)

Kateřina Danielová
Head of Operations

Katka je náš řidič. S dodávkou ale nejezdí, má na starosti řízení interních projektů Chytrého Honzy. Cokoli se u nás šustne, projde jí pod rukou - organizování všeho a všech jí jde jedna báseň. Baví ji práce se zajímavými lidmi, ostatně právě proto pracuje pro nás, že? :) Volný čas tráví nejraději sportovně, aby, jak sama říká, zachovala svůj mozek zdravě funkční.

Jiří Paták
CEO
Jan Steinbauer
ředitel obchodní sítě
Miroslava Vápeníková
ředitelka marketingu
Tomáš Čáp
manažer online prodeje
Daniel Horňák
projektový manažer - Honzův klient
Alena Pantáková
projektový manažer - Chytrá adresa
František Bostl
hlavní ekonom, manažer investičních produktů
Jitka Kratochvílová
manažerka úvěrových produktů
Markéta Bláhová
manažerka pojistných produktů
Matěj Hlaváč
manažer podpory prodeje
Petra Drzková
CFO
Kateřina Danielová
Head of Operations

Pokrok nezastavíme

Chytrý Honza

Rok 2008
2008

První impuls
  • Vzniká nápad nabídnout finanční služby online. Jiří Paták čerpá ze svých zkušeností ve zprostředkovávání hypoték a spolu s Jakubem Havrlantem, který má za sebou čerstvý úspěch s projektem bezrealitky.cz, vymýšlejí online tržiště hypoték - portál honzovahypoteka.cz.
Rok 2009
2009

Zrození génia
  • V dílně Art Animations Studios režiséra Kozího příběhu Jana Tománka přichází na svět postava Honzy.
  • Projekt získává investici od internetové skupiny MITON, tvůrce úspěšných webových portálů heureka.cz a slevomat.cz.
  • 8.8.2009 Honza obsloužil historicky prvního zákazníka na portálu honzovahypoteka.cz
Rok 2010
2010

Honza maturuje
  • Honza se s více než 1000 poptávkami měsíčně stává jedničkou na trhu online hypoték.
  • Startuje srovnání cestovního pojištění.
  • Překračujeme metu 25 000 zákazníků a Honzův tým se rychle rozrůstá.
Rok 2011
2011

Zásadní krok
  • Vzniká portál chytryhonza.cz. Spolu s tím přibývá dalších 14 produktů ve srovnání včetně běžných účtů, pojištění majetku nebo pojištění automobilů.
  • Na podzim startuje kampaň Kdo je Honza - Honza se objevuje v prostředcích MHD, na billboardech, na internetu a v rádiu Evropa 2. Stránka kdojehonza.cz dosahuje na hranici 100 000 zhlédnutí za 14 dní, online tiskovou konferenci při příležitosti “odhalení” Honzy sledují více než 2000 lidí.
  • Chytrý Honza je vybrán společností Boston Consulting Group, která zpracovává projekt na podporu internetového byznysu, jako jeden z nejúspěšnějších online projektů v České republice.
Rok 2012
2012

Honzova revoluce
  • Spouštíme první aplikaci pro hodnocení finančních produktů na trhu - honzovarevoluce.cz
  • Chytrý Honza beseduje v České televizi o hypotékách.
  • Jako zástupce CEE regionu v internetovém prodeji pojištění dostáváme pozvánku na konferenci BNP Paribas v Paříži.
  • Překračujeme metu 150 000 zákazníků
Rok 2013
2013

Virální bomba
  • Chytrý Honza se stěhuje do nových, vzdušnějších prostor Prague Gate.
  • Virální kampaň s Nicky Tučkovou získává přes 3 miliony zhlédnutí a stává se nejúspěšnějším českým virálem za poslední roky.
  • Počátek strategické spolupráce s Bonnetem, nejrychleji rostoucím broker poolem na trhu.
  • Spouštíme aplikaci pro online poptávky pro poradce - honzuvklient.cz
  • Projekt Chytrý Honza, v tuto chvíli už stále výrazněji propojený s Bonnetem, získává významnou investici od Rockaway Capital.
  • Rozšiřujeme tým. Posily dostává produktové, marketingové i obchodní oddělení.
Rok 2014
2014

Společná vize
  • Oznámena akvizice společnosti Bonnet.cz, nejrychleji rostoucího brokera na trhu, který disponuje silou téměř 1200 poradců v terénu.
  • Chytrý Honza zaznamenává rekordní nárůst počtu poradců - měsíčně posiluje řady Bonnetu 50 nových tváří.
  • Poprvé překonána meta 500 millionů korun za jeden měsíc v hypotékách.
  • Světlo světa spatřuje už třetí generace webu Chytrého Honzy.
  • Koná se odborná konference “Finanční služby roku 2020,” která představuje vizi společnosti a finančního trhu na další roky.
Rok 2015
2015

"První liga"
  • Chytrý Honza se stává lídrem trhu v propojení online i offline prodejních kanálů. Jako jediná společnost na trhu propojujeme online srovnávač, e-shop s finančními produkty, call centrum, síť poradců a kamenné pobočky.
  • Vzniká první Chytrá adresa - pobočka, kde lidé najdou nabídku všech bank a pojišťoven na českém trhu. Pilotní provoz startuje hned ve čtyřech městech: v Liberci, Plzni, Praze a Ostravě.
  • Poradci dostávají k dispozici unikátní nástroj Poradce 2020, který jim umožňuje okamžité online srovnání a sjednání neživotního pojištění.
  • Bonnet se dle ČNB stává zdaleka nejrychleji rostoucí poradenskou sítí v České republice. Počet poradců se v posledním roce zvýšil o celých 85 %.
  • Další stěhování nás přivádí na Kavčí Hory, konkrétně do sídla hlavního akcionáře, společnosti Rockaway Capital. Ta patří mezi nejdynamičtější investiční skupiny a působí nejen v Praze, ale i v San Franciscu a Sao Paulu.
Rok 2016
2016

Technologická špička
  • Už v průběhu podzimu roku 2015 Chytrý Honza nasadí první část zcela nového informačního systému - Finnology. S tímto softwarem, který propojuje všechny složky fungování moderního zprostředkovatele (od těch internetových až po práci poradců v terénu), Chytrý Honza opět posouvá pomyslnou technologickou laťku v oboru.
  • Honza se učí cizí jazyky. Začátkem roku 2016 vstoupil do naší společnosti holandský gigant Aegon s jasnou misí - šířit Honzovy nápady i za hranice ČR.
  • Díky společnosti Rockaway Capital a jejímu působení na globálních trzích bude Chytrý Honza dále čerpat inspiraci z fungování zahraničních finančních trhů, což se projeví na dalším propracování služeb zákazníkům.
  • Postupně otevíráme další Chytré adresy. Cíl je jasný - každý kraj pokrýt alespoň jednou pobočkou.

Bonnet.cz

Rok 2010
2010

  • Vzniká Bonnet.cz. Projekt začíná jako hypoteční makléřská společnost a navazuje na úspěšnou minulost Simply (svého času největší hypoteční makléř v České republice). Prioritou obou zakladatelů je obchodní samostatnost poradců, perfektní servis směrem k nim a vysoké provize.
  • Bonnet se v momentě založení stává první společnosti na trhu, která smlouvy s poradci uzavírá elektronicky (přes portál BonEx).
  • V září uzavírají poradci Bonnetu první obchody, v prvních měsících provozu dosahují společně na uzavřené hypotéky v celkovém objemu 100 milionů korun.
Rok 2011
2011

  • Strategické rozhodnutí vedení přivádí do společnosti Jana Steinbauera a Markétu Bláhovou. Díky jejich příchodu začíná Bonnet zprostředkovávat i sjednání pojištění a připravuje se na zprostředkování dalších produktů.
  • Začínají ne vždy lehká jednání s pojišťovnami na téma smlouvy, podmínky spolupráce a provize.
  • BonEx se rozšiřuje o pojistné produkty, představujeme nový provizní systém a zaznamenáváme první úspěšná zprostředkování pojištění. Poradci stále více oceňují rychlost a přímost jednání v rámci Bonnetu.
Rok 2012
2012

  • Probíhá 1. internetová kampaň s cílem přivést nové poradce. Mezi hlavní lákadla patří v tuto chvíli již ucelené a kompletní portfolio produktů a image, kterou si Bonnet dlouhodobě buduje - image netradičního makléře. Ke kampani přibývá i filmový počin a originální náborové video s Markétou Bláhovou a Janem Steinbauerem v hlavních rolích ještě dnes najdete na YouTube.
  • Bonnet se stává překvapením trhu v objemech pojištění i hypoték a pojišťovny jej po počáteční nedůvěře začínají vnímat jako klíčového partnera.
  • Poradci oceňují přístup lidí v Bonnetu, jednání na přátelské úrovni a zanedbatelnou administrativní náročnost BonExu.
Rok 2013
2013

  • Bonnet se stává nejrychleji rostoucím broker poolem na trhu, počet poradců se zdvojnásobuje.
  • V létě roku 2013 zahajuje Bonnet spolupráci s portálem Chytrý Honza, poradci začínají obsluhovat jeho klienty.
  • Spouštíme úspěšnou kampaň “Kopněte s námi do vrtule” a získáváme do svých řad nové zkušené poradce.
  • Zdvojnásobujeme produkci a obraty na sjednaná pojištění v celkové hodnotě 100 milionů korun a sjednané hypotéky v celkové hodnotě 4,5 miliardy korun.
  • I přes rapidní nárůst počtu poradců i objemu sjednaných finančních produktů zůstává Bonnet nadále přátelskou společností, která poslouchá a řeší jejich požadavky.
2008
První impuls
2009
Zrození génia
2010
Honza maturuje
2011
Zásadní krok
2012
Honzova revoluce
2013
Virální bomba
2014
Společná vize
2015
"První liga"
 
2016
Technologická špička
2010
Ze Simply Bonnetem
2011
Růst s rozšířením týmu
2012
Překvapení na trhu
2013
Chytrý Honza na scéně

Mluví se o nás

Naši partneři

Užívaním služeb chytryhonza.cz souhlasíte s Obchodními podmínkami